Merhabalar,
Babamın adına aynı il sınırları içinde farklı ilçelerde büyüklüğü 100-300 metrekare arasında değişmek üzere birden fazla tarla mevcut.
Kendisi emekli..
Mart ayında vergi ödenmesi gerektiğini söyledi ama bakıyorum herhangi bir vergi gözükmüyor.
Tarla vasfında olan arsalar için vergi çıkar mı? Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi?
Saygılar..