kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çokta önemli değil biraz faiz işler ama bir kaç senede bir ödense yetiyor.

Benim en saçma bulduğum konulardan birisi , ben niye bunları e-devletten vs tek ekrandan sorgulayıp ödeyemiyorum. Birde bazı belediyeler var sitesinden ödenmiyor gidip ilgili belediyeden kayıt açtırıyorsun falan. Ülkede saçmalık sınır tanımıyor.
Evet hocam maalesef, merkezi sistem gelse ödeme sonrası belediye havuzuna aktarılsa çok daha mantıklı olacak ama şuan borcum var mı yok mu onu bile göstermiyor belediye siteleri.