• 25-12-2024, 23:52:43
    #10
    Her millet hakettiği şekilde yönetilir
  • 26-12-2024, 08:19:17
    #11
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazı fiyatlar ödenebilirliğe göre belirleniyor.
    Mesela operatörlerde memurlara 300 TL olan paket , normal vatandaşa 500 TL.
    çünkü normal vatandaş problemli , maaşı garanti değil , sıkıntılı , öderken zorlanıyor sürekli geciktiriyor , hatta bir çoğu ödemiyor , ödemediği gibi firmaya'da bela olup iş yükünü artırıyor.

    Nasıl elektrik kaçak bedelini , faturasını normal ödeyenlere ödetiyorsalar mantık biraz benzer.
    Bu savunulacak bir şey değil ki. Sigorta şirketleri, tatil yerleri gibi yerler ödemeyi peşin alıyor. Sıfır risk. Bu durumda örnek geçersiz oluyor.
  • 26-12-2024, 08:31:52
    #12
    Cahil toplumuz
  • 26-12-2024, 08:34:39
    #13
    Bu ülkede Türkler sevilmez. Türk olduğunu söylemek suçtur faşist olursun, ırkçı olursun, Türkiye'liyim derseniz mesela sorun olmayabilir. Sanat sepet tayfa daha çok sever bu popüler söylemleri. Ee onlarıda takip eden milyonlarca zihne zehiri soktular Türklük kötü diye. O yüzden kendi ülkende, kendi milletinde 3. sınıf muamelesi görürsün.
  • 26-12-2024, 11:05:31
    #14
    100 yılın intikamı diyelim, kestirme olsun. Daha bu bir şey değil, Anadolu'dan da sürüleceğiz. Kimse olmaz öyle şey demesin. Bugün sürülmezsin ama yarın sürülecek nesil bugünden yetiştiriliyor.
  • 26-12-2024, 11:33:07
    #15
    Öncelikle bu adamın tarihini araştırmanızı isterim.
    Hatta tarihini anlatan filmleri bile var.

    En beğendiğim filmin adı : Führer und Verführer
    Sadece izleyin abi.
    Medya yönetiminin tek adam elinde olduğu
    Halkın kasıtlı olarak kışkırtılıp savaşa hazırlatıldığı
    Kayıp edilen savaşta, halka yanlış haberler sunulduğu


    Ayrıca şu alttakine de bir bakın.


    Bunlar halkını yok eden 2 kaçık. Tarihte bunların örneği çoktur.
    Bunların tek amaçları hedeflerine ulaşmaktır.

    Bu hedefleri uğrunca halk yok olmuş perişan olmuş umurlarında olmaz.
    Ondan dolayı yönetimin tam yetkileri kesinlikle tek adama verilmez.
    Verilmez
    verilmez.

    Tek adam rejiminin olduğu halkların yaşantıları hep aynı.
    Bakalım bizim sonumuz ne olacak.
  • 26-12-2024, 12:39:19
    #16
    DoraOtomotiv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu savunulacak bir şey değil ki. Sigorta şirketleri, tatil yerleri gibi yerler ödemeyi peşin alıyor. Sıfır risk. Bu durumda örnek geçersiz oluyor.
    Örnek geçersiz olmuyor ben iç piyasaya göre örnek verdim.
    O zamanda işin içine farklı prosedür giriyordur.
    Türkiye piyasasının giderleri ile yurtdışı giderleri aynı olmayabilir.

    Mesela iphone yurtdışında 1000 USD civarlarındayken
    Türkiye'de 2500 USD

    Veya yurtdışı ödemelerin'de daha az vergi alınıyorsa onlara daha ucuz.
    bizlere daha pahalı olabilir.
    Yurtdışı kazançta KDV yok diye hatırlıyordum. Aklıma gelmeyen prosedürler vardır mutlaka.

    Bile bile Türke pahalı satayım diye bir şey yok hocam. Herkes kendi çıkarını düşünüyor.. Sen ne kadar pahalı satarsan sat bir malın alıcısı varsa değeri vardır alıcısı yoksa değeri yoktur.
    Türkler zaten alıyor pahalı yapayım diye bir şeyde yok. Öyle bir durumdaS serbest piyasada birisi çıkar ondan daha ucuza satıp tüm müşterileri toplar.