Öncelikle bu adamın tarihini araştırmanızı isterim.
Hatta tarihini anlatan filmleri bile var.
En beğendiğim filmin adı : Führer und Verführer
Sadece izleyin abi.
Medya yönetiminin tek adam elinde olduğu
Halkın kasıtlı olarak kışkırtılıp savaşa hazırlatıldığı
Kayıp edilen savaşta, halka yanlış haberler sunulduğu
Ayrıca şu alttakine de bir bakın.
Bunlar halkını yok eden 2 kaçık. Tarihte bunların örneği çoktur.
Bunların tek amaçları hedeflerine ulaşmaktır.
Bu hedefleri uğrunca halk yok olmuş perişan olmuş umurlarında olmaz.
Ondan dolayı yönetimin tam yetkileri kesinlikle tek adama verilmez. Verilmez verilmez.
Tek adam rejiminin olduğu halkların yaşantıları hep aynı.
Bakalım bizim sonumuz ne olacak.