• 25-12-2024, 22:18:30
    #1
    Ülke içinde olan biteni zaten dahil etmiyorum.
    Dışarı yapılıp, bize yapılmayanları da dahil etmiyorum.
    Ama yurt dışından gelenlere rağmen neden biz itiliyoruz?
    Yazın operatörlerin yaptığı İnternet kampanlarını hatırlarsınız gurbetçi tarifeleri tavan yapmıştı.
    Bugün babamın arabasına sigorta yaptık. Yurt dışından girdi, 3 aylık 1000 TL. BURADAN yıllığı 4bin yapar ki sigorta zorunluluğu yok, keyfi!
    Bize zorunda ve Kasım ayında ıkına ıkına zorla 12bine yaptırdım, tam 3 katı. Neden sınır işinde yaşayan bize tüm zorlukları reva görüyorlar?
  • 25-12-2024, 22:32:10
    #2
    Bize orman çocuğu muamelesi yapılıyor maalesef ki. Gençler hiç düşünmemesi gereken şeyleri şu dönemde düşünüyor çok ilginç
  • 25-12-2024, 22:32:36
    #3
    Bence eğonomi çok iyi.
  • 25-12-2024, 22:35:11
    #4
    Denetleme yok serbest piyasa.
    Afedersin de kim kime ne yazarsa
  • 25-12-2024, 22:35:53
    #5
    tatil sitelerinin web siteleride böyle vpn ile girince örnek 1000 tl yazıyor vpnyi kapatınca 2000 tl yazıyorlar
  • 25-12-2024, 22:40:34
    #6
    Bazı fiyatlar ödenebilirliğe göre belirleniyor.
    Mesela operatörlerde memurlara 300 TL olan paket , normal vatandaşa 500 TL.
    çünkü normal vatandaş problemli , maaşı garanti değil , sıkıntılı , öderken zorlanıyor sürekli geciktiriyor , hatta bir çoğu ödemiyor , ödemediği gibi firmaya'da bela olup iş yükünü artırıyor.

    Nasıl elektrik kaçak bedelini , faturasını normal ödeyenlere ödetiyorsalar mantık biraz benzer.
  • 25-12-2024, 22:46:01
    #7
    Boşuna mı insanları cahilleştirip kutuplaştırdılar.Hepsi bir planın parçası...
  • 25-12-2024, 22:59:39
    #8
    Bu ülkede böyle şeyler var. Bu millet yabancıya yumuşak yakınına sert davranıyor. Ailelerde bile var. Mesela benim babam bize karşı sertti ama yabancıya yumuşak. Ülkedeki şu anki insanlar genel olarak böyle.
  • 25-12-2024, 23:24:33
    #9
    Aldığım arabanın ham fiyatı yani vergisiz fiyatı 540.000 TL ben aldım ÖTV+KDV ile beraber 1.425.000 TL'ye hala aldığım aracın ham fiyatı 540.000 TL ancak çine gelen ek %40 vergiyle beraber arabam 6 ay sonra 2.200.000 TL'ye satılıyor. 6 ayda ortalama 800.000 TL üzerine koymuş. Başka birşey konuşmaya gerek yok.