Ülke içinde olan biteni zaten dahil etmiyorum.
Dışarı yapılıp, bize yapılmayanları da dahil etmiyorum.
Ama yurt dışından gelenlere rağmen neden biz itiliyoruz?
Yazın operatörlerin yaptığı İnternet kampanlarını hatırlarsınız gurbetçi tarifeleri tavan yapmıştı.
Bugün babamın arabasına sigorta yaptık. Yurt dışından girdi, 3 aylık 1000 TL. BURADAN yıllığı 4bin yapar ki sigorta zorunluluğu yok, keyfi!
Bize zorunda ve Kasım ayında ıkına ıkına zorla 12bine yaptırdım, tam 3 katı. Neden sınır işinde yaşayan bize tüm zorlukları reva görüyorlar?