Bu ülkede Türkler sevilmez. Türk olduğunu söylemek suçtur faşist olursun, ırkçı olursun, Türkiye'liyim derseniz mesela sorun olmayabilir. Sanat sepet tayfa daha çok sever bu popüler söylemleri. Ee onlarıda takip eden milyonlarca zihne zehiri soktular Türklük kötü diye. O yüzden kendi ülkende, kendi milletinde 3. sınıf muamelesi görürsün.