kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazı fiyatlar ödenebilirliğe göre belirleniyor.
Mesela operatörlerde memurlara 300 TL olan paket , normal vatandaşa 500 TL.
çünkü normal vatandaş problemli , maaşı garanti değil , sıkıntılı , öderken zorlanıyor sürekli geciktiriyor , hatta bir çoğu ödemiyor , ödemediği gibi firmaya'da bela olup iş yükünü artırıyor.

Nasıl elektrik kaçak bedelini , faturasını normal ödeyenlere ödetiyorsalar mantık biraz benzer.
Bu savunulacak bir şey değil ki. Sigorta şirketleri, tatil yerleri gibi yerler ödemeyi peşin alıyor. Sıfır risk. Bu durumda örnek geçersiz oluyor.