• 22-12-2024, 15:34:16
    #10
    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben borcumu vermeyeceğim diye bişey demiyorum zor durumda kaldım anlıyorum seni ama sürekli yazmanın veya sürekli konu açmanın şeyini gerçekten anlayamadım. Girdiğim stresin hesabı yok para arayışındayım ama neden sürekli konu açıp veya ticaret yapmışız gibi eksi trade verme cabasındasınız. ben iyi niyetinizi suistimal etmek istemedim elimde olmayan sebeplerden dolayı söylediğim tarihte veremedim. Sizde ay içerisinde verirsiniz dediniz zaten ödeyeceğim. Bu süreçte üyeliğimde banlanabilir rahat edecekseniz eğer sorun değil. Ben sanki sizi engellemişim cevap vermemişim veya hesabımda para varda vermiyormuşum gibi davranıyorsunuz. Allah kimseyi düşürmesin. paranızı alacaksınız merak etmeyin. Üyelik umrumda değil

    Ek olarak fazladan göndereceğim kalanı da benim için bağışlarsınız

    @Yeniceri; bu süreçte hesabımı kapatabilirsiniz

    evet trade konusunda da emın bir sekılde konuşmuştun. Evet cevap yok ve evet forumda gezıp dönüş yapmadın ve tekrar evet yalandan yok hesabı sattım kargolanınca verılecek. Yenıkoza 2 günde kargoluyot onu gectık. 4-5 güne dedıgın sonra 10 15 ünde dedıgın Mesajlar duruyor Senın gibi yalandan yazmıyorum. Hadi ss At da goreyım de bana atayım ? Yalana ne gerek var.

    hayatımda boylesını görmedim. Kendı dedıgını kendın yalanlıyorsun yahu ticaret puanına kendın demedın mı evet haklısınız hatta ticaret puanını da kaldırmayacağım kalıcak. Zaten sildiğini görünce konu açtım yoksa açmayacaktım. Millet görsün ki ona göre ticaret yapsın dıye.

    Kendı bağışınızı kendınız yapın bana fazla birsey yapmayın ki zaten yapacak olsaydınız yapardınız. 15 defa yarın yarın demezdınız.

    arıyorum yüzünüz tutmuyor açmıyorsunuz yazıyorum cevap yok . Yazıyorum tek tık hemen sonra yazıyorum tek tık. Telefon kapandı dıye yazıyorsunuz tek tıkteyken arıyorum süper calıyor.
  • 22-12-2024, 15:38:08
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    PolonyaCo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet trade konusunda da emın bir sekılde konuşmuştun. Evet cevap yok ve evet forumda gezıp dönüş yapmadın ve tekrar evet yalandan yok hesabı sattım kargolanınca verılecek. Yenıkoza 2 günde kargoluyot onu gectık. 4-5 güne dedıgın sonra 10 15 ünde dedıgın Mesajlar duruyor Senın gibi yalandan yazmıyorum. Hadi ss At da goreyım de bana atayım ? Yalana ne gerek var.
    Dostum trade verebilirsin ama *********** yazmak yakışıyor mu ben o şekilde kalmasını neden isteyim paranı vermeyecek olsam gece gündüz arayışa girmem. Yalan diyorsun foruma en son dün gece girdim aktf olduğum saat sizde mi farklı gözüküyor anlamadım. Ben kendimi savunma derdinde değilim haklı olduğumu da söylemiyorum ama üstüme çok fazla geldiniz. Size karşı dolandırıcılık yapmışım gibi davranıyorsunuz. Tüm konuşmaları atabilirim bişey saklayacak değilim. Yine dediğim gibi üyeligim banlanabilir. Sağlıcakla daha bişey yazmayacağım ibanınız var zaten
  • 22-12-2024, 15:39:15
    #12
    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum trade verebilirsin ama *********** yazmak yakışıyor mu ben o şekilde kalmasını neden isteyim paranı vermeyecek olsam gece gündüz arayışa girmem. Yalan diyorsun foruma en son dün gece girdim aktf olduğum saat sizde mi farklı gözüküyor anlamadım. Ben kendimi savunma derdinde değilim haklı olduğumu da söylemiyorum ama üstüme çok fazla geldiniz. Size karşı dolandırıcılık yapmışım gibi davranıyorsunuz. Tüm konuşmaları atabilirim bişey saklayacak değilim
    Saat 12. 45 de hem aradım hem yazdım forumda 2 ayrı konu okuyordun. Konuları da ıleteyım. Baksınlar

    https://www.r10.net/dijital-platform...ig-paketi.html

    https://www.r10.net/acik-artirma-ile...9-1tl-den.html


    para durumun sıkışık olabılır. 20 defa yarın yarın diyip oyalayamazsın. Ona göre gün verırsın o gün odersın.
    en son yalandan kargolansın dediniz bakacagım dedınız sonra ses soluk yok. Böyle zaten haklı olamazsınız.
  • 22-12-2024, 15:42:01
    #13
    PolonyaCo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet trade konusunda da emın bir sekılde konuşmuştun. Evet cevap yok ve evet forumda gezıp dönüş yapmadın ve tekrar evet yalandan yok hesabı sattım kargolanınca verılecek. Yenıkoza 2 günde kargoluyot onu gectık. 4-5 güne dedıgın sonra 10 15 ünde dedıgın Mesajlar duruyor Senın gibi yalandan yazmıyorum. Hadi ss At da goreyım de bana atayım ? Yalana ne gerek var.

    hayatımda boylesını görmedim. Kendı dedıgını kendın yalanlıyorsun yahu ticaret puanına kendın demedın mı evet haklısınız hatta ticaret puanını da kaldırmayacağım kalıcak. Zaten sildiğini görünce konu açtım yoksa açmayacaktım. Millet görsün ki ona göre ticaret yapsın dıye.

    Kendı bağışınızı kendınız yapın bana fazla birsey yapmayın ki zaten yapacak olsaydınız yapardınız. 15 defa yarın yarın demezdınız.

    arıyorum yüzünüz tutmuyor açmıyorsunuz yazıyorum cevap yok . Yazıyorum tek tık hemen sonra yazıyorum tek tık. Telefon kapandı dıye yazıyorsunuz tek tıkteyken arıyorum süper calıyor.
    Whatsapptan yazıyorum mahcup olduğumu belirtiyorum zaten telefonu açıp açmamakla alakası nedir. Ses kaydı da attım yani açsam ne değişecek onu anlayamadım. Gece işten geldim yatıyorum vardiyalı çalışıyorum


    Dediğiniz konuları daha yeni görüyorum istedikleri gibi bakabilirler.
  • 22-12-2024, 15:57:01
    #14
    İletişim konusunda haklısınız. Ben de arkadaştan telefon satın alacaktım sonra iletişimi tamamen kesmişti. Diyorum ki "sattıysanız söyleyin, başka yerlere bakayım" görüyor cevap yazmıyor. Anlam verememiştim.
  • 22-12-2024, 16:01:35
    #15
    Hastesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İletişim konusunda haklısınız. Ben de arkadaştan telefon satın alacaktım sonra iletişimi tamamen kesmişti. Diyorum ki "sattıysanız söyleyin, başka yerlere bakayım" görüyor cevap yazmıyor. Anlam verememiştim.
    Arkadaşa zaten günde 2-3 kez yazıyorum. Bunalımdayım sürekli olarak telefona bakmak istemiyorum iyi bir süreçten geçmiyorum. Kimin ne hakkı varsa vereceğim özür dilerim arkadaştan. Dediğim gibi haklı değilim
  • 22-12-2024, 22:00:16
    #17
    Selamlar,

    Ortada bir ticaret olmadığı için şikayet konusu açılması forum açısından etkisiz. Kaldı ki zaten borç alıp verme olayları yasaklandığı için reddedilmiş şikayetiniz.
    Şikayetinizde bahsettiğiniz dolandırma ve iyi niyeti suistimal konularında da söylemleriniz yersiz. dolandırıcılık suçunun unsurları oluşmuş değil. ceza kanunumuzda iyi niyeti suistimal diye bir suç yok. emniyeti suistimal var. orada da zilyetlik bağı gerekli. bu olayda o da yok.
    Yani ceza hukuku açısından yapabileceğiniz bir durum yok.

    Ancak bu konuda arkadaş borcunu kabul etmiş. Bunun üzerinden icra takibi başlatabilirsiniz.
    • Winman
    Winman bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 22-12-2024, 22:05:38
    #18
    En iyisi sanırım
    İnsanlara iyi niyet yaramıyor