İletişim konusunda haklısınız. Ben de arkadaştan telefon satın alacaktım sonra iletişimi tamamen kesmişti. Diyorum ki "sattıysanız söyleyin, başka yerlere bakayım" görüyor cevap yazmıyor. Anlam verememiştim.
Arkadaşa zaten günde 2-3 kez yazıyorum. Bunalımdayım sürekli olarak telefona bakmak istemiyorum iyi bir süreçten geçmiyorum. Kimin ne hakkı varsa vereceğim özür dilerim arkadaştan. Dediğim gibi haklı değilim