PolonyaCo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet trade konusunda da emın bir sekılde konuşmuştun. Evet cevap yok ve evet forumda gezıp dönüş yapmadın ve tekrar evet yalandan yok hesabı sattım kargolanınca verılecek. Yenıkoza 2 günde kargoluyot onu gectık. 4-5 güne dedıgın sonra 10 15 ünde dedıgın Mesajlar duruyor Senın gibi yalandan yazmıyorum. Hadi ss At da goreyım de bana atayım ? Yalana ne gerek var.

hayatımda boylesını görmedim. Kendı dedıgını kendın yalanlıyorsun yahu ticaret puanına kendın demedın mı evet haklısınız hatta ticaret puanını da kaldırmayacağım kalıcak. Zaten sildiğini görünce konu açtım yoksa açmayacaktım. Millet görsün ki ona göre ticaret yapsın dıye.

Kendı bağışınızı kendınız yapın bana fazla birsey yapmayın ki zaten yapacak olsaydınız yapardınız. 15 defa yarın yarın demezdınız.

arıyorum yüzünüz tutmuyor açmıyorsunuz yazıyorum cevap yok . Yazıyorum tek tık hemen sonra yazıyorum tek tık. Telefon kapandı dıye yazıyorsunuz tek tıkteyken arıyorum süper calıyor.
Whatsapptan yazıyorum mahcup olduğumu belirtiyorum zaten telefonu açıp açmamakla alakası nedir. Ses kaydı da attım yani açsam ne değişecek onu anlayamadım. Gece işten geldim yatıyorum vardiyalı çalışıyorum


Dediğiniz konuları daha yeni görüyorum istedikleri gibi bakabilirler.