Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum trade verebilirsin ama *********** yazmak yakışıyor mu ben o şekilde kalmasını neden isteyim paranı vermeyecek olsam gece gündüz arayışa girmem. Yalan diyorsun foruma en son dün gece girdim aktf olduğum saat sizde mi farklı gözüküyor anlamadım. Ben kendimi savunma derdinde değilim haklı olduğumu da söylemiyorum ama üstüme çok fazla geldiniz. Size karşı dolandırıcılık yapmışım gibi davranıyorsunuz. Tüm konuşmaları atabilirim bişey saklayacak değilim
Saat 12. 45 de hem aradım hem yazdım forumda 2 ayrı konu okuyordun. Konuları da ıleteyım. Baksınlar

https://www.r10.net/dijital-platform...ig-paketi.html

https://www.r10.net/acik-artirma-ile...9-1tl-den.html


para durumun sıkışık olabılır. 20 defa yarın yarın diyip oyalayamazsın. Ona göre gün verırsın o gün odersın.
en son yalandan kargolansın dediniz bakacagım dedınız sonra ses soluk yok. Böyle zaten haklı olamazsınız.