İletişim konusunda haklısınız. Ben de arkadaştan telefon satın alacaktım sonra iletişimi tamamen kesmişti. Diyorum ki "sattıysanız söyleyin, başka yerlere bakayım" görüyor cevap yazmıyor. Anlam verememiştim.