Selamlar,
Ortada bir ticaret olmadığı için şikayet konusu açılması forum açısından etkisiz. Kaldı ki zaten borç alıp verme olayları yasaklandığı için reddedilmiş şikayetiniz.
Şikayetinizde bahsettiğiniz dolandırma ve iyi niyeti suistimal konularında da söylemleriniz yersiz. dolandırıcılık suçunun unsurları oluşmuş değil. ceza kanunumuzda iyi niyeti suistimal diye bir suç yok. emniyeti suistimal var. orada da zilyetlik bağı gerekli. bu olayda o da yok.
Yani ceza hukuku açısından yapabileceğiniz bir durum yok.
Ancak bu konuda arkadaş borcunu kabul etmiş. Bunun üzerinden icra takibi başlatabilirsiniz.