evet trade konusunda da emın bir sekılde konuşmuştun. Evet cevap yok ve evet forumda gezıp dönüş yapmadın ve tekrar evet yalandan yok hesabı sattım kargolanınca verılecek. Yenıkoza 2 günde kargoluyot onu gectık. 4-5 güne dedıgın sonra 10 15 ünde dedıgın Mesajlar duruyor Senın gibi yalandan yazmıyorum. Hadi ss At da goreyım de bana atayım ? Yalana ne gerek var.
Dostum trade verebilirsin ama *********** yazmak yakışıyor mu ben o şekilde kalmasını neden isteyim paranı vermeyecek olsam gece gündüz arayışa girmem. Yalan diyorsun foruma en son dün gece girdim aktf olduğum saat sizde mi farklı gözüküyor anlamadım. Ben kendimi savunma derdinde değilim haklı olduğumu da söylemiyorum ama üstüme çok fazla geldiniz. Size karşı dolandırıcılık yapmışım gibi davranıyorsunuz. Tüm konuşmaları atabilirim bişey saklayacak değilim. Yine dediğim gibi üyeligim banlanabilir. Sağlıcakla daha bişey yazmayacağım ibanınız var zaten