Maaşlar yatmazsa toplumda ne olur?
28
●2.440
- 20-12-2024, 18:23:20Saygıyı hak etmiyorsunuz ama en azından dürüstsünüz dürüstlüğünüz adına teşekkürler memlekette ki öğretmenlerin %98'i aynı durumda.erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-12-2024, 18:53:46Az söylemişsiniz bence %90 i boşa maaş alıyor.DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-12-2024, 20:16:15Devlet memur almak zorunda değil. Alır almaz o beni ilgilendirmez. Memur almazsa insanlar özel sektörde çalışır ya da kendi işlerini kurmaya çalışırlar ve özel sektör gelişir. Özel sektörü gelişen ülke ise kalkınır. Devlet öğretmen de doktor da polis de atamak zorunda değil bence, he atama oluyor bence yanlış ama benim yapabileceğim bir şey yok.PowerKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-12-2024, 02:15:46bundan 20 sene önce işyerimizin elektirikleri giderdi direkte sorun vardı yemin ederim 15 kişi gelirlerdi 1 tanesi kabloları bağlar 14 tanesi izlerdi

şeker pancarı vardı adamlar akşama kadar oturuyorladı dairede 20 sene oturup emekli oldular
hatta birtaneside biladerimin kayınpederi oturarak emekli oldular. adamda inkar etmiyor.
Muhtarlar var ne işe yarıyorlar.
bekci aldılar ne işe yarıyorlar.
ülkenin heryerine üniversite kurdular ne işe yarıyor bu üniversiteye akıllı adam gider. ama malesef adamalrın çogu yolda yürümeyi bilmiyor gecen birtanesine araç carptı yolun ortasında telefon oynuyor arkadaş.
550 tane milletvekili var ne işe yarıyorlar. saymakla bitmez.
Köylerde kimse kalmadı şehirlere doldurdular insanları.
Tarıma Çiftcilige destek verilseydi bu gün bu sorunların çogunu yaşamazdık.
