Meb de ogretmenim. 1 gün maaşım yatmazsa ertesi gün okula gitmem. Dogruya dogru. Aldigim maaş iyi kötü tartışılır ama beni meslegime adanmış bir ömür gibi gorünen bir performans sunmama yetecek miktarda degil. Hepimiz gecim için çalışıyoruz.
Saygıyı hak etmiyorsunuz ama en azından dürüstsünüz dürüstlüğünüz adına teşekkürler memlekette ki öğretmenlerin %98'i aynı durumda.