@DijitalFikir;
@SuskuN42; tmm bu durumu hükümete bildirin o zaman. Yalnız söyler misiniz, yüzlerce insan okuyor ve sınavları kazanıyor. Bunları nereye yerleştirsinler? Memur sayısı fazla gözükebilir fakat bir çözüm önerebilir misiniz okuyup sınavlarda başarılı olanlar için? Okuyan kişi atanmak, işini yapmak, kendi ayakları üzerinde durmak ister. İşte okuyup başarılı olan kişiyi ne yapmalı? Bu milletin kendi ayakları üzerinde durabilmesini, kendi geçimlerini sağlayabilmesi için ne yapmak gerekiyor? Sadece memur için değil, memur olsun ya da olmasın kamuda çalışan işçiside var. Yani işci olarak atananlarda. Şimdi kamuda fazla işçi de var dersiniz. Olabilir. Peki bu millete iş imkanı vermesen nasıl geçinecek? Devlet imkan sunuyor, bu imkandan faydalanmak isteyen gece gündüz sınavlara çalışıyor, devlet atamasını yapıyor. Atanamayan öğretmenler var bu ülkede. İhtiyaç yok diye mi atamaları yapılmıyor?
Devlet memur almak zorunda değil. Alır almaz o beni ilgilendirmez. Memur almazsa insanlar özel sektörde çalışır ya da kendi işlerini kurmaya çalışırlar ve özel sektör gelişir. Özel sektörü gelişen ülke ise kalkınır. Devlet öğretmen de doktor da polis de atamak zorunda değil bence, he atama oluyor bence yanlış ama benim yapabileceğim bir şey yok.