bundan 20 sene önce işyerimizin elektirikleri giderdi direkte sorun vardı yemin ederim 15 kişi gelirlerdi 1 tanesi kabloları bağlar 14 tanesi izlerdi
şeker pancarı vardı adamlar akşama kadar oturuyorladı dairede 20 sene oturup emekli oldular

hatta birtaneside biladerimin kayınpederi oturarak emekli oldular. adamda inkar etmiyor.
Muhtarlar var ne işe yarıyorlar.
bekci aldılar ne işe yarıyorlar.
ülkenin heryerine üniversite kurdular ne işe yarıyor bu üniversiteye akıllı adam gider. ama malesef adamalrın çogu yolda yürümeyi bilmiyor gecen birtanesine araç carptı yolun ortasında telefon oynuyor arkadaş.
550 tane milletvekili var ne işe yarıyorlar. saymakla bitmez.
Köylerde kimse kalmadı şehirlere doldurdular insanları.
Tarıma Çiftcilige destek verilseydi bu gün bu sorunların çogunu yaşamazdık.