• 21-12-2024, 10:32:02
    #28
    DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devlet memur almak zorunda değil. Alır almaz o beni ilgilendirmez. Memur almazsa insanlar özel sektörde çalışır ya da kendi işlerini kurmaya çalışırlar ve özel sektör gelişir. Özel sektörü gelişen ülke ise kalkınır. Devlet öğretmen de doktor da polis de atamak zorunda değil bence, he atama oluyor bence yanlış ama benim yapabileceğim bir şey yok.
    Arkadaşa katılıyorum.
  • 21-12-2024, 22:16:57
    #29
    Ev sahipleri çılgına döner 😅