• 01-12-2024, 14:27:03
    #10
    Nestan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Green Card çekilişini bekliyorum, eğer çıkmazsa abimin şirketinden bana sponsor olmalarını isteyeceğim. ya da üniversiteyi bekleyip öyle gideceğim. Konu gelmek değil hocam, gelip nasıl yaşayacağım. Ben oraya şirket kurmaya ve işlerimi büyütmeye gidiyorum. Bütün her şeyi planlıyorum gitmeden.
    Umarım green card çıkar yoksa diğer şartlarda gitmek inanılmaz zor. Belirli düzeyde kenarda bir yatırımınız yoksa şirket kurmaktan daha öncelikli hedefiniz barınmak olsun. Her yerde hayal satan insanlara göre orada barınmak çok kolay gibi görünüyor ama ben tam tersini söylüyorum. Amerika’da barınmak şirket kurmaktan daha zor.
  • 01-12-2024, 14:34:48
    #11
    Digifox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen önersen de önermesen de ben iltica edeceğim. Kamptan Daha kötü şartlar altında kalmıştım.
    Hocam burada bir başarı elde edemiyorsanız Amerika da da aynısı olacak.
    Bir çok arkadaş orayı son çare olarak görüyor.
    Kaçak göçek, mülteci olarak yaşamak sanıldığı kadar kolay değil.
    Vatandaşlık alsanız neyse ama mülteci statüsünde nereye kadar dayanabilirsiniz?
    Düzenli bir iş, emeklilik, sağlık sigortası, evlilik, çocukların geleceği.
    Bunlar önemli konular.
    Oraya gittiğiniz de hemen size iş fırsatları sunulmayacak.
    Uber, Doordash bunlar geçici işler.
    3-5 seneye otonom araçlar çıkar piyasaya, bir anda herkes ekmeğinden olur.
    Zaten Trump başkan oldu.
    Bir kararname ile mültecileri sınır dışı edebilir.
    Şu dakikadan sonra Amerika gidilebilecek bir ülke değil.
    Gidenlerin de akıbeti pek parlak değil, vatandaşlık alma ihtimali yoksa.
  • 01-12-2024, 14:36:00
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bende antalyada yaşıyorum tipime güveniyorum bir tane zengin sugarmomy bulursam yoluma bakıcam
  • 01-12-2024, 14:40:06
    #13
    Agency adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende antalyada yaşıyorum tipime güveniyorum bir tane zengin sugarmomy bulursam yoluma bakıcam
    Hocam o filmlerdeki gibi olayların olma ihtimali milyonda 1 falan.. Yılda 2 kez Türkiye’ye tatile gelecekler 1 haftada size aşık olacaklar tipinize değil de yaptığınız işe başarınıza güvenin. Ben hiçbir yakışıklının yüzü için Amerikan vatandaşlığına kabul edildiğini görmedim.
  • 01-12-2024, 14:40:59
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ReputeUs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o filmlerdeki gibi olayların olma ihtimali milyonda 1 falan.. Yılda 2 kez Türkiye’ye tatile gelecekler 1 haftada size aşık olacaklar tipinize değil de yaptığınız işe başarınıza güvenin. Ben hiçbir yakışıklının yüzü için Amerikan vatandaşlığına kabul edildiğini görmedim.
    evlendiğim zaman bende vatandaş sayılmıyormuyum hocam
  • 01-12-2024, 14:43:39
    #15
    ReputeUs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım green card çıkar yoksa diğer şartlarda gitmek inanılmaz zor. Belirli düzeyde kenarda bir yatırımınız yoksa şirket kurmaktan daha öncelikli hedefiniz barınmak olsun. Her yerde hayal satan insanlara göre orada barınmak çok kolay gibi görünüyor ama ben tam tersini söylüyorum. Amerika’da barınmak şirket kurmaktan daha zor.
    Katılıyorum hocam haklısınız.
  • 01-12-2024, 14:43:46
    #16
    Konuda pek bir zorluk göremedim.

    Kültür sorunu çok normal.
    Irkçılıkta normal , kimse kendi ülkesinde başka bir ülkeden birini istemiyor bu her yerde böyle.
    Anca elit veya turistik yerlerde bu durum olmaz.

    Komşu meselesi artık Türkiyede'de aynı kim 2 üst kat komşusunu doğru dürüst tanıyor ki.
    Tabi Türkler daha sıcak kanlıdır bunun avantajı olduğu kadar dezavantajıda var.

    Mesela Türkler çok kolay kandırılır. Dostum dersin din , vatan millet o bu şu dersin kanarlar , duygusal bir millet. Diğer ülkeler biraz daha mantıksal hareket ederken Türkler normal yaşamında duygusal hareket eder.
    Türklerde . Aile bağları daha kuvvetli , Komşu arkadaş ilişkileri daha sıcak.
  • 01-12-2024, 14:49:00
    #17
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuda pek bir zorluk göremedim.

    Kültür sorunu çok normal.
    Irkçılıkta normal , kimse kendi ülkesinde başka bir ülkeden birini istemiyor bu her yerde böyle.
    Anca elit veya turistik yerlerde bu durum olmaz.

    Komşu meselesi artık Türkiyede'de aynı kim 2 üst kat komşusunu doğru dürüst tanıyor ki.
    Tabi Türkler daha sıcak kanlıdır bunun avantajı olduğu kadar dezavantajıda var.

    Mesela Türkler çok kolay kandırılır. Dostum dersin din , vatan millet o bu şu dersin kanarlar , duygusal bir millet. Diğer ülkeler biraz daha mantıksal hareket ederken Türkler normal yaşamında duygusal hareket eder.
    Türklerde . Aile bağları daha kuvvetli , Komşu arkadaş ilişkileri daha sıcak.
    Yazmakla yaşamak arasında çok büyük farklar var maalesef. Kültürel hiçbir yapı taşlarına ayak uyduramadığınızda oraya ait olmadığınız hissiyatına kapılıyorsunuz.
  • 01-12-2024, 14:49:10
    #18
    Amarika zor ülkedir doğru ama parası ve yatırımı olan herkese kolay gelir.