ReputeUs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umarım green card çıkar yoksa diğer şartlarda gitmek inanılmaz zor. Belirli düzeyde kenarda bir yatırımınız yoksa şirket kurmaktan daha öncelikli hedefiniz barınmak olsun. Her yerde hayal satan insanlara göre orada barınmak çok kolay gibi görünüyor ama ben tam tersini söylüyorum. Amerika’da barınmak şirket kurmaktan daha zor.
Katılıyorum hocam haklısınız.