• 01-12-2024, 14:59:57
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Hocam bende erasmus döneminde yaşadım amerika'da. Yemek kendin yaparak çözebilirsin youtube'de tarifler var bir sürü.
    Ben yemek olayını böyle çözüyorum.. İnternetten Türk ürünleri sipariş edebilirsin aradığını bulamıyorsan.. Menemeni hiç özlemedim kendim yapıyordum misal

    Şu kısmı merak ettim ben mi bilmiyorum nedir bu prosedürler?

    - Ev sorunu.. Amerika’da cidden en büyük problem barınma ihtiyacı sanırım. Oranın vatandaşı iseniz sorun yok ama farklı bir ülkeden gelip belirli yıllar arasında orada olsanız bile bazı prosedürler mevcut.

    Şey mi? bir işte çalışıyor olmalısınız kısmı? herkese ev vermiyorlar paran olsa dahi.
  • 01-12-2024, 15:00:58
    #20
    Sana papatya çayı öneriyorum az sakin yahuu 😊

    Digifox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kamptan çıkınca size bir kahve ısmarlarım hocam bu kadar ağlamayın
  • 01-12-2024, 15:01:44
    #21
    Webcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende erasmus döneminde yaşadım amerika'da. Yemek kendin yaparak çözebilirsin youtube'de tarifler var bir sürü.
    Ben yemek olayını böyle çözüyorum.. İnternetten Türk ürünleri sipariş edebilirsin aradığını bulamıyorsan.. Menemeni hiç özlemedim kendim yapıyordum misal

    Şu kısmı merak ettim ben mi bilmiyorum nedir bu prosedürler?

    - Ev sorunu.. Amerika’da cidden en büyük problem barınma ihtiyacı sanırım. Oranın vatandaşı iseniz sorun yok ama farklı bir ülkeden gelip belirli yıllar arasında orada olsanız bile bazı prosedürler mevcut.

    Şey mi? bir işte çalışıyor olmalısınız kısmı? herkese ev vermiyorlar paran olsa dahi.
    Kredi puanlarından falan mı bahsediliyor? ev vb. konusunda
  • 01-12-2024, 15:02:39
    #22
    real2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana papatya çayı öneriyorum az sakin yahuu 😊
    Hocam çok sinir oluyorum bu tarz insanlara.. anadan babadan zenginler gelmişler bana kaçak gelme bilmem ne yahu kardeşim imkanım olsa zaten vizeyle gelirim ben çok meraklıyım sanki. Herkes aynı şartlarda doğup yetişmiyor. Ülkede ki göçmen suriyelilere din kardeşimiz diyen tipler bize gelme diyorlar. Gel de sinirlenme.
  • 01-12-2024, 15:05:31
    #23
    Webcim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende erasmus döneminde yaşadım amerika'da. Yemek kendin yaparak çözebilirsin youtube'de tarifler var bir sürü.
    Ben yemek olayını böyle çözüyorum.. İnternetten Türk ürünleri sipariş edebilirsin aradığını bulamıyorsan.. Menemeni hiç özlemedim kendim yapıyordum misal

    Şu kısmı merak ettim ben mi bilmiyorum nedir bu prosedürler?

    - Ev sorunu.. Amerika’da cidden en büyük problem barınma ihtiyacı sanırım. Oranın vatandaşı iseniz sorun yok ama farklı bir ülkeden gelip belirli yıllar arasında orada olsanız bile bazı prosedürler mevcut.

    Şey mi? bir işte çalışıyor olmalısınız kısmı? herkese ev vermiyorlar paran olsa dahi.
    Evet hocam gelir beyanınıza bakılıyor. Farklı ülkeden geldiyseniz de daha farklı prosedürler var. Geldiği ülkedeki yaptığı iş, mesleği, yıllı - aylık kazancı, yaptığı işin sürdürebilirliği ve Amerika’da ne kadar popüler olduğu vb.

    Örnek veriyorum, Avukat olsanız Amerika’da belki ev sahibi olamazsınız ama inşaat ustası iseniz bir avukattan daha çok ev alma şansınız olabilir. Amerika ihtiyaca ve arza bakar.
  • 01-12-2024, 15:09:15
    #24
    Digifox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok sinir oluyorum bu tarz insanlara.. anadan babadan zenginler gelmişler bana kaçak gelme bilmem ne yahu kardeşim imkanım olsa zaten vizeyle gelirim ben çok meraklıyım sanki. Herkes aynı şartlarda doğup yetişmiyor. Ülkede ki göçmen suriyelilere din kardeşimiz diyen tipler bize gelme diyorlar. Gel de sinirlenme.
    Hocam Anadan Babadan zengin gelen tipler değilim(kendi adıma konuşuyorum) 18 yaşındayım, kendi işimi yürütüyorum ve vize alma şansınız muhtemelen sizin yok. diğer yöntemleri deneyin diyorum. İlla Ki bir yol vardır. Amaç orada kalmaksa yasal olmanın yaşamınızda baya bir etkisi olacak. İnanmıyorsanız deneyin görün. Abim orada, diğer abim olarak saydığım bir aile dostumun şirketi orada. Gidip kalacağım ve kendi şirketimi kuracağım. ilk telefonumu 3 sene önce aldım, şimdi nerelere geldik. Sistemler, telefonlar, paralar. Biz neye sahip olduysak tırnaklarımızla kazıyarak aldık.
  • 01-12-2024, 15:10:43
    #25
    Nestan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Anadan Babadan zengin gelen tipler değilim(kendi adıma konuşuyorum) 18 yaşındayım, kendi işimi yürütüyorum ve vize alma şansınız muhtemelen sizin yok. diğer yöntemleri deneyin diyorum. İlla Ki bir yol vardır. Amaç orada kalmaksa yasal olmanın yaşamınızda baya bir etkisi olacak. İnanmıyorsanız deneyin görün. Abim orada, diğer abim olarak saydığım bir aile dostumun şirketi orada. Gidip kalacağım ve kendi şirketimi kuracağım. ilk telefonumu 3 sene önce aldım, şimdi nerelere geldik. Sistemler, telefonlar, paralar. Biz neye sahip olduysak tırnaklarımızla kazıyarak aldık.
    Tamam da reis senin baban ABD vatandaşı daha nolsun.
  • 01-12-2024, 15:28:33
    #26
    Tr de yaşayanların karşılaştıkları zorlukları daha görmedin sanırım
  • 01-12-2024, 15:31:49
    #27
    Hocam yanlış anlamayın ama bunlar zorluk değil bunlar sizden dolayı ortaya çıkan şeyler