Nestan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Anadan Babadan zengin gelen tipler değilim(kendi adıma konuşuyorum) 18 yaşındayım, kendi işimi yürütüyorum ve vize alma şansınız muhtemelen sizin yok. diğer yöntemleri deneyin diyorum. İlla Ki bir yol vardır. Amaç orada kalmaksa yasal olmanın yaşamınızda baya bir etkisi olacak. İnanmıyorsanız deneyin görün. Abim orada, diğer abim olarak saydığım bir aile dostumun şirketi orada. Gidip kalacağım ve kendi şirketimi kuracağım. ilk telefonumu 3 sene önce aldım, şimdi nerelere geldik. Sistemler, telefonlar, paralar. Biz neye sahip olduysak tırnaklarımızla kazıyarak aldık.
Tamam da reis senin baban ABD vatandaşı daha nolsun.