Hocam bende erasmus döneminde yaşadım amerika'da. Yemek kendin yaparak çözebilirsin youtube'de tarifler var bir sürü.
Ben yemek olayını böyle çözüyorum.. İnternetten Türk ürünleri sipariş edebilirsin aradığını bulamıyorsan.. Menemeni hiç özlemedim kendim yapıyordum misal
Şu kısmı merak ettim ben mi bilmiyorum nedir bu prosedürler?
- Ev sorunu.. Amerikada cidden en büyük problem barınma ihtiyacı sanırım. Oranın vatandaşı iseniz sorun yok ama farklı bir ülkeden gelip belirli yıllar arasında orada olsanız bile bazı prosedürler mevcut.
Şey mi? bir işte çalışıyor olmalısınız kısmı? herkese ev vermiyorlar paran olsa dahi.
Kredi puanlarından falan mı bahsediliyor? ev vb. konusunda