Hocam çok sinir oluyorum bu tarz insanlara.. anadan babadan zenginler gelmişler bana kaçak gelme bilmem ne yahu kardeşim imkanım olsa zaten vizeyle gelirim ben çok meraklıyım sanki. Herkes aynı şartlarda doğup yetişmiyor. Ülkede ki göçmen suriyelilere din kardeşimiz diyen tipler bize gelme diyorlar. Gel de sinirlenme.
Hocam Anadan Babadan zengin gelen tipler değilim(kendi adıma konuşuyorum) 18 yaşındayım, kendi işimi yürütüyorum ve vize alma şansınız muhtemelen sizin yok. diğer yöntemleri deneyin diyorum. İlla Ki bir yol vardır. Amaç orada kalmaksa yasal olmanın yaşamınızda baya bir etkisi olacak. İnanmıyorsanız deneyin görün. Abim orada, diğer abim olarak saydığım bir aile dostumun şirketi orada. Gidip kalacağım ve kendi şirketimi kuracağım. ilk telefonumu 3 sene önce aldım, şimdi nerelere geldik. Sistemler, telefonlar, paralar. Biz neye sahip olduysak tırnaklarımızla kazıyarak aldık.