Green Card çekilişini bekliyorum, eğer çıkmazsa abimin şirketinden bana sponsor olmalarını isteyeceğim. ya da üniversiteyi bekleyip öyle gideceğim. Konu gelmek değil hocam, gelip nasıl yaşayacağım. Ben oraya şirket kurmaya ve işlerimi büyütmeye gidiyorum. Bütün her şeyi planlıyorum gitmeden.
Umarım green card çıkar yoksa diğer şartlarda gitmek inanılmaz zor. Belirli düzeyde kenarda bir yatırımınız yoksa şirket kurmaktan daha öncelikli hedefiniz barınmak olsun. Her yerde hayal satan insanlara göre orada barınmak çok kolay gibi görünüyor ama ben tam tersini söylüyorum. Amerikada barınmak şirket kurmaktan daha zor.