Konuda pek bir zorluk göremedim.
Kültür sorunu çok normal.
Irkçılıkta normal , kimse kendi ülkesinde başka bir ülkeden birini istemiyor bu her yerde böyle.
Anca elit veya turistik yerlerde bu durum olmaz.
Komşu meselesi artık Türkiyede'de aynı kim 2 üst kat komşusunu doğru dürüst tanıyor ki.
Tabi Türkler daha sıcak kanlıdır bunun avantajı olduğu kadar dezavantajıda var.
Mesela Türkler çok kolay kandırılır. Dostum dersin din , vatan millet o bu şu dersin kanarlar , duygusal bir millet. Diğer ülkeler biraz daha mantıksal hareket ederken Türkler normal yaşamında duygusal hareket eder.
Türklerde . Aile bağları daha kuvvetli , Komşu arkadaş ilişkileri daha sıcak.
Yazmakla yaşamak arasında çok büyük farklar var maalesef. Kültürel hiçbir yapı taşlarına ayak uyduramadığınızda oraya ait olmadığınız hissiyatına kapılıyorsunuz.