Sen önersen de önermesen de ben iltica edeceğim. Kamptan Daha kötü şartlar altında kalmıştım.
Hocam burada bir başarı elde edemiyorsanız Amerika da da aynısı olacak.
Bir çok arkadaş orayı son çare olarak görüyor.
Kaçak göçek, mülteci olarak yaşamak sanıldığı kadar kolay değil.
Vatandaşlık alsanız neyse ama mülteci statüsünde nereye kadar dayanabilirsiniz?
Düzenli bir iş, emeklilik, sağlık sigortası, evlilik, çocukların geleceği.
Bunlar önemli konular.
Oraya gittiğiniz de hemen size iş fırsatları sunulmayacak.
Uber, Doordash bunlar geçici işler.
3-5 seneye otonom araçlar çıkar piyasaya, bir anda herkes ekmeğinden olur.
Zaten Trump başkan oldu.
Bir kararname ile mültecileri sınır dışı edebilir.
Şu dakikadan sonra Amerika gidilebilecek bir ülke değil.
Gidenlerin de akıbeti pek parlak değil, vatandaşlık alma ihtimali yoksa.