• 20-11-2024, 06:19:17
    #1
    Az önce durakta bekliyorum yanımda bekleyenler de var arkadan bi tip geçti elinde sigara telefonda yüksel sesle İbrahim tatlıses dinliyor.
    Yanımdaki duran kişi baktı mı nolduysa herif 15 metre falan gitti döndü hayırdır ne bakıyon kardeşim demeye başladı. Çocuk bişey yok sana bakmadım dedi. Aldığı cevap "SABAH SABAH Ö*DÜRTME KENDİNİ"

    demekki ne baktın diye c*nayetler böyle aptallar yüzünden oluyor baksan 10 tane sabıkası vardır aramızda geziyor
  • 20-11-2024, 06:35:45
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Alacaksın boyun kilidine saydıracaksin camileride işte sen suçlu olursun.
  • 20-11-2024, 06:37:27
    #3
    Kardeşim insanların artık zerre tahammülü yok ne trafikte ne hastanede otobüste sokakta Toplumun psikolojisi bozulmuş
    Birde Bu diziler varya kurtlar vadisi çukur sıfır bir sokağın çocukları vs vs herkes polat
    bizde gece kondu mahallesinde büyüdük sıkıntılar olurdu ama ozamanlar delikanlılık vardı
  • 20-11-2024, 06:41:24
    #4
    Benim en aktif olduğum saatler bu saatler. Her gün 4 ile 7 arası kulaklık takıp yürüyüş yapıyorum. Günde en az 2 3 kişiyi görmezden geliyorum. Efendim desem birine eyvah sonu neye gidicek kim bilir...
  • 20-11-2024, 06:44:21
    #5
    TAVIR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim insanların artık zerre tahammülü yok ne trafikte ne hastanede otobüste sokakta Toplumun psikolojisi bozulmuş
    Birde Bu diziler varya kurtlar vadisi çukur sıfır bir sokağın çocukları vs vs herkes polat
    bizde gece kondu mahallesinde büyüdük sıkıntılar olurdu ama ozamanlar delikanlılık vardı
    Muhtemelen uyuşturucu vs kullanan bi şizofrendir kafaya takıyolar ya böyle. Çoluğumuz çocuğumuz var Allah korusun

    theonedemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim en aktif olduğum saatler bu saatler. Her gün 4 ile 7 arası kulaklık takıp yürüyüş yapıyorum. Günde en az 2 3 kişiyi görmezden geliyorum. Efendim desem birine eyvah sonu neye gidicek kim bilir...
    Aman dikkat edin
  • 20-11-2024, 07:07:32
    #6
    daha kötüsünü geçen gün yaşadım yol vermedin kavgasına bacağından b1ç4kl4d1 adamı bindi arabasına gitti ne bir panik ne bişey normal indi verdin vermedin tartışması taktı gitti
  • 20-11-2024, 07:18:05
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sabah sabah son ses ibo dinleyen birinden ne beklersin. Ne baktın ve araba olayları yüzünden çok kan dökülüyor. Güvenlik olarak çalıştığım için notere gelen tipler galericiler vs sıkıntılı oluyorlar düzgünlerine başımın üstünden park yeri ayarlıyorum resmen ama görmezden gelenlere ayar oluyorum. Birde yolun ortasında bırakanlar var. Bazen eyvallah diyoruz bazen burun buruna geliyoruz ayırıyorlar. Gerçekten cahil egolu insanlarla yaşamak zor. Tatlı dilli insanlara her türlü yardımcı olmaya çalışırım
  • 20-11-2024, 07:19:34
    #8
    ahmet0xff adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha kötüsünü geçen gün yaşadım yol vermedin kavgasına bacağından b1ç4kl4d1 adamı bindi arabasına gitti ne bir panik ne bişey normal indi verdin vermedin tartışması taktı gitti
    Al işte. Gerçekten yaşanmaz bi ülke olduk artık
  • 20-11-2024, 07:42:24
    #9
    EKONOMİ EKONOMİ EKONOMİ. İnsanları bu hale getiren tek şey bu. İnsanlar maddi ve manevi bitik durumdalar abi. Adamların sinirleri stresleri hat safa da.