Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Sabah sabah son ses ibo dinleyen birinden ne beklersin. Ne baktın ve araba olayları yüzünden çok kan dökülüyor. Güvenlik olarak çalıştığım için notere gelen tipler galericiler vs sıkıntılı oluyorlar düzgünlerine başımın üstünden park yeri ayarlıyorum resmen ama görmezden gelenlere ayar oluyorum. Birde yolun ortasında bırakanlar var. Bazen eyvallah diyoruz bazen burun buruna geliyoruz ayırıyorlar. Gerçekten cahil egolu insanlarla yaşamak zor. Tatlı dilli insanlara her türlü yardımcı olmaya çalışırım