Sabah sabah şahit olduğum olaya bak
18
●1.632
- 20-11-2024, 08:06:10Keşke sadece ekonomi kötü olsa. Sosyal çürüme (yozlaşma), çok daha kötü sonuçlar doğuruyor._Forbidden_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-11-2024, 08:06:42ülkemizde ne yazıkki böyleleri çok var, ben onları sorun kategorisine koyyorum, sorunları olmasa böyle olmazlardı.. neyse ben şuan dikkat ettim böyle sorunlular nedense çoğunluğu istanbulda, ben ist fazla kalan biri değilim ,ankara izmir gibi büyük şehirlerdede fazla kalmıyorım en fazla 1 hafta, ynede bu zaman zarfında şahit olduklarımın %80 diyebilirim istanbul
zaman kötü , selam vermeye korkar olduk... - 20-11-2024, 08:16:58abi ne alaka benim maddi durumum da şuan çok iyi değil borçlarım var tek başıma şuan zor geçiniyorum gidip kimseye seni öldürürüm demiyorum._Forbidden_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu tiplerin yaşamaması gerekiyor bu ülkede nolursa olsun arınma gecesi şart. - 20-11-2024, 08:17:32Okullarda eğitim verilmeli insan hayatı önemi kadının önemi çocuk ve ahlak dersleri verilmeli. Cezaların caydırıcıliklari arttırılmalı
- 20-11-2024, 09:02:40geçen hafta haberlerde okuyorum 17 yaşında çocuk bütün ailesini öldürüyor amcasını dedesinide ağır yaralamış annesini 28 yerinden mi ne bıçaklamış. işin garip tarafı annesi bir okul müdürüymüş. insan kendine sormadan edemiyor kendi çocuğunu eğitemiyor ise nasıl başka çocuklara eğitim verebiliyor. toplumca bazı şeylerin değişmesi gerektiğine inanıyorum öncelikle eğitim sistemi, ve yasama yargı organlarının siyasallaşmasının önüne geçilmesi. eğitim ve yasama düzgün olduğu sürece ne bu çocuklar madde bağımlısı olur nede suç çeteleri bu maddeleri ülkeye sokabilir veya üretebilir. ardından spor ve sanata gereken değer ve özen gösterilirse bence insanlar aydınlanmaya başlar sorgulamaya başlar.
- 20-11-2024, 09:03:10Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kolluk kuvvetinin bir hükmü varmı ki.. Adalet olsun.. Disiplin yok, cezalar caydırıcı olmadıkça bu devran dönmeye devam eder..
Şuç makinası 923874928743 tane suç kaydı var şeklinde haberleri okumaya devam.. - 20-11-2024, 11:03:42Aynen öyle cezaevine girmeyi bu adamlar zaten ödül karşılıypr cezaevine atsan ne olacak. Bunları idam edip toplumu temizlemek gerekiyor acil şekilde. Yoksa 3. Dünya ülkelerinden daha beter olmamıza az kaldıdarkland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-11-2024, 11:12:28Hukuk yapısı ve yargı duzenin yamalı bohça gibi.. Nizamından çıkarılarak. Birazz ordan biraz burdan yok bu isveçlilere göre bu italyanlara göre buda fransızlara göre uygun olsun denilerek yapılmaya çalışılmış. İdam edemezsin kardeş denilmiş. Sende kuzu gibi idam edemiyorsun. Kılavuz okuyamaz hale getirildik. Çok şey var söylenecek..Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Söylesem tesiri yok sussam gönül razı değil..
Osmanlı düzeninde 'kadı'nın nasıl yargı dağıttığını ve hukuk sistemimizi öğrenmek için takla atıp 6 ay kapıda bekleyenler yok oluşla beraber üzerimize muazzam bir tema giydirip içinde boğulmamızı sağladılar. Bu devran dönermi bilmem ama biz döndüremez isek dışarda ve içerde olan hainler bizi döndürmeye devam eder böyle..