• 20-11-2024, 07:57:27
    #10
    3. dünya ülkelerinde böyle şeyler normaldir.
  • 20-11-2024, 08:06:10
    #11
    _Forbidden_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    EKONOMİ EKONOMİ EKONOMİ. İnsanları bu hale getiren tek şey bu. İnsanlar maddi ve manevi bitik durumdalar abi. Adamların sinirleri stresleri hat safa da.
    Keşke sadece ekonomi kötü olsa. Sosyal çürüme (yozlaşma), çok daha kötü sonuçlar doğuruyor.
  • 20-11-2024, 08:06:42
    #12
    ülkemizde ne yazıkki böyleleri çok var, ben onları sorun kategorisine koyyorum, sorunları olmasa böyle olmazlardı.. neyse ben şuan dikkat ettim böyle sorunlular nedense çoğunluğu istanbulda, ben ist fazla kalan biri değilim ,ankara izmir gibi büyük şehirlerdede fazla kalmıyorım en fazla 1 hafta, ynede bu zaman zarfında şahit olduklarımın %80 diyebilirim istanbul
    zaman kötü , selam vermeye korkar olduk...
  • 20-11-2024, 08:16:58
    #13
    _Forbidden_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    EKONOMİ EKONOMİ EKONOMİ. İnsanları bu hale getiren tek şey bu. İnsanlar maddi ve manevi bitik durumdalar abi. Adamların sinirleri stresleri hat safa da.
    abi ne alaka benim maddi durumum da şuan çok iyi değil borçlarım var tek başıma şuan zor geçiniyorum gidip kimseye seni öldürürüm demiyorum.
    Bu tiplerin yaşamaması gerekiyor bu ülkede nolursa olsun arınma gecesi şart.
  • 20-11-2024, 08:17:32
    #14
    Okullarda eğitim verilmeli insan hayatı önemi kadının önemi çocuk ve ahlak dersleri verilmeli. Cezaların caydırıcıliklari arttırılmalı
  • 20-11-2024, 09:02:40
    #15
    geçen hafta haberlerde okuyorum 17 yaşında çocuk bütün ailesini öldürüyor amcasını dedesinide ağır yaralamış annesini 28 yerinden mi ne bıçaklamış. işin garip tarafı annesi bir okul müdürüymüş. insan kendine sormadan edemiyor kendi çocuğunu eğitemiyor ise nasıl başka çocuklara eğitim verebiliyor. toplumca bazı şeylerin değişmesi gerektiğine inanıyorum öncelikle eğitim sistemi, ve yasama yargı organlarının siyasallaşmasının önüne geçilmesi. eğitim ve yasama düzgün olduğu sürece ne bu çocuklar madde bağımlısı olur nede suç çeteleri bu maddeleri ülkeye sokabilir veya üretebilir. ardından spor ve sanata gereken değer ve özen gösterilirse bence insanlar aydınlanmaya başlar sorgulamaya başlar.
  • 20-11-2024, 09:03:10
    #16
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az önce durakta bekliyorum yanımda bekleyenler de var arkadan bi tip geçti elinde sigara telefonda yüksel sesle İbrahim tatlıses dinliyor.
    Yanımdaki duran kişi baktı mı nolduysa herif 15 metre falan gitti döndü hayırdır ne bakıyon kardeşim demeye başladı. Çocuk bişey yok sana bakmadım dedi. Aldığı cevap "SABAH SABAH Ö*DÜRTME KENDİNİ"

    demekki ne baktın diye c*nayetler böyle aptallar yüzünden oluyor baksan 10 tane sabıkası vardır aramızda geziyor

    Kolluk kuvvetinin bir hükmü varmı ki.. Adalet olsun.. Disiplin yok, cezalar caydırıcı olmadıkça bu devran dönmeye devam eder..

    Şuç makinası 923874928743 tane suç kaydı var şeklinde haberleri okumaya devam..
  • 20-11-2024, 11:03:42
    #17
    darkland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kolluk kuvvetinin bir hükmü varmı ki.. Adalet olsun.. Disiplin yok, cezalar caydırıcı olmadıkça bu devran dönmeye devam eder..

    Şuç makinası 923874928743 tane suç kaydı var şeklinde haberleri okumaya devam..
    Aynen öyle cezaevine girmeyi bu adamlar zaten ödül karşılıypr cezaevine atsan ne olacak. Bunları idam edip toplumu temizlemek gerekiyor acil şekilde. Yoksa 3. Dünya ülkelerinden daha beter olmamıza az kaldı
  • 20-11-2024, 11:12:28
    #18
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen öyle cezaevine girmeyi bu adamlar zaten ödül karşılıypr cezaevine atsan ne olacak. Bunları idam edip toplumu temizlemek gerekiyor acil şekilde. Yoksa 3. Dünya ülkelerinden daha beter olmamıza az kaldı
    Hukuk yapısı ve yargı duzenin yamalı bohça gibi.. Nizamından çıkarılarak. Birazz ordan biraz burdan yok bu isveçlilere göre bu italyanlara göre buda fransızlara göre uygun olsun denilerek yapılmaya çalışılmış. İdam edemezsin kardeş denilmiş. Sende kuzu gibi idam edemiyorsun. Kılavuz okuyamaz hale getirildik. Çok şey var söylenecek..

    Söylesem tesiri yok sussam gönül razı değil..

    Osmanlı düzeninde 'kadı'nın nasıl yargı dağıttığını ve hukuk sistemimizi öğrenmek için takla atıp 6 ay kapıda bekleyenler yok oluşla beraber üzerimize muazzam bir tema giydirip içinde boğulmamızı sağladılar. Bu devran dönermi bilmem ama biz döndüremez isek dışarda ve içerde olan hainler bizi döndürmeye devam eder böyle..