geçen hafta haberlerde okuyorum 17 yaşında çocuk bütün ailesini öldürüyor amcasını dedesinide ağır yaralamış annesini 28 yerinden mi ne bıçaklamış. işin garip tarafı annesi bir okul müdürüymüş. insan kendine sormadan edemiyor kendi çocuğunu eğitemiyor ise nasıl başka çocuklara eğitim verebiliyor. toplumca bazı şeylerin değişmesi gerektiğine inanıyorum öncelikle eğitim sistemi, ve yasama yargı organlarının siyasallaşmasının önüne geçilmesi. eğitim ve yasama düzgün olduğu sürece ne bu çocuklar madde bağımlısı olur nede suç çeteleri bu maddeleri ülkeye sokabilir veya üretebilir. ardından spor ve sanata gereken değer ve özen gösterilirse bence insanlar aydınlanmaya başlar sorgulamaya başlar.