ülkemizde ne yazıkki böyleleri çok var, ben onları sorun kategorisine koyyorum, sorunları olmasa böyle olmazlardı.. neyse ben şuan dikkat ettim böyle sorunlular nedense çoğunluğu istanbulda, ben ist fazla kalan biri değilim ,ankara izmir gibi büyük şehirlerdede fazla kalmıyorım en fazla 1 hafta, ynede bu zaman zarfında şahit olduklarımın %80 diyebilirim istanbul
zaman kötü , selam vermeye korkar olduk...