Kardeşim insanların artık zerre tahammülü yok ne trafikte ne hastanede otobüste sokakta Toplumun psikolojisi bozulmuş
Birde Bu diziler varya kurtlar vadisi çukur sıfır bir sokağın çocukları vs vs herkes polat
bizde gece kondu mahallesinde büyüdük sıkıntılar olurdu ama ozamanlar delikanlılık vardı