TAVIR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kardeşim insanların artık zerre tahammülü yok ne trafikte ne hastanede otobüste sokakta Toplumun psikolojisi bozulmuş
Birde Bu diziler varya kurtlar vadisi çukur sıfır bir sokağın çocukları vs vs herkes polat
bizde gece kondu mahallesinde büyüdük sıkıntılar olurdu ama ozamanlar delikanlılık vardı
Muhtemelen uyuşturucu vs kullanan bi şizofrendir kafaya takıyolar ya böyle. Çoluğumuz çocuğumuz var Allah korusun

theonedemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim en aktif olduğum saatler bu saatler. Her gün 4 ile 7 arası kulaklık takıp yürüyüş yapıyorum. Günde en az 2 3 kişiyi görmezden geliyorum. Efendim desem birine eyvah sonu neye gidicek kim bilir...
Aman dikkat edin