• 06-08-2009, 02:51:10
    #19
    Katı kurallar kimse sevmez güle güle
  • 06-08-2009, 02:53:52
    #20
    1) Gereksiz konuşmak
    2) Geyik yapmak

    bu grubu
    nie kurdun o zaman
    zaten gün boyu çalışıyorz
    geyik yapmak suç mu

    Böyle diyen bir kişinin grupta yeri yok.

    Amaç; bilgili kişilerin soru ve sorunlarını aralarında hızlı bir şekilde paylaşacağı bir ortam oluşturmak. Yoksa forum ne güne duruyor dimi
  • 06-08-2009, 02:54:09
    #21
    Üyeliği durduruldu
    zambak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geyik yapmak yasak ? Reklam yasak diye gruptan atıyor Ne grup ama değilmi
    ThreeG katılıyorum desem ?
    Ordaydın ne küfür ettim ne reklam yaptım..

    Sadece sorunu olan forumda soruyor dedim.. Yeterinde çalışıyoruz burda geyik yapmamak saçmadır dedim.. Oturum kapandı..


    Tasarimkaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katı kurallar kimse sevmez güle güle
  • 06-08-2009, 02:55:39
    #22
    Üyeliği durduruldu
    GORGO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1) Gereksiz konuşmak
    2) Geyik yapmak
    bu grubu
    nie kurdun o zaman
    zaten gün boyu çalışıyorz
    geyik yapmak suç mu
    Böyle diyen bir kişinin grupta yeri yok.
    Amaç; bilgili kişilerin soru ve sorunlarını aralarında hızlı bir şekilde paylaşacağı bir ortam oluşturmak. Yoksa forum ne güne duruyor dimi
    Zaten sorunu olan forumda soruyor

    Kendine forumda yer edinmek mi istiyorsun böyle yaparak anlamıyorum ki..
  • 06-08-2009, 03:00:23
    #23
    Gayet açık ve net cümleler kurduğum halde anlaşılmamak ne kötü.

    Forumda yer edinmek te ne demek? Foruma girer ilgili kategoriye geçer başlığım açar cevapları takip eder, işimi bitirip çıkarım.

    =======

    Arkadaşlar amacımızı biraz daha açmak istiyorum.

    Gruba girip nasılsınız, iyimisiniz, benim adım şu, 20 yaşındayım şu sitelerin hepsi benim demek değil. Gruba girip soru ve ya sorununuz varsa yazıp online olan ve size yardımcı olabilecek arkdaşlardan cevap beklemek.

    Evet, bu kadar basit ve net bir mantık üzerine kuruldu bu grup.
  • 06-08-2009, 03:37:40
    #24
    Üyeliği durduruldu
    grubu kurdun diye patronluğunu yapmanın manası yok hocam kurduysan kurdun. ekleyenlerde istediği gibi konuşur ister geyik yapar ister bilgi paylaşımı bence sizin düşünceniz baştan aşşağıya yanlış şimdi bende bir grup açarım herkez ekler hiç bir yasak vs olmaz o zaman o grupta kaç kişi olur ?
  • 06-08-2009, 03:45:36
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Marlbora ben açdım bile kuralsız

    R10.NeT Geyikçiler msn grubu >>> group351495@groupsim.com
  • 06-08-2009, 03:50:44
    #26
    Üyeliği durduruldu
    zambak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Marlbora ben açdım bile kuralsız
    R10.NeT Geyikçiler msn grubu >>> group351495@groupsim.com
    bende açtım nasıl olcak şimdi
  • 06-08-2009, 03:52:06
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Kapa herkes benımkınde gel senıde yonetıcı yaparız