Gayet açık ve net cümleler kurduğum halde anlaşılmamak ne kötü.

Forumda yer edinmek te ne demek? Foruma girer ilgili kategoriye geçer başlığım açar cevapları takip eder, işimi bitirip çıkarım.

=======

Arkadaşlar amacımızı biraz daha açmak istiyorum.

Gruba girip nasılsınız, iyimisiniz, benim adım şu, 20 yaşındayım şu sitelerin hepsi benim demek değil. Gruba girip soru ve ya sorununuz varsa yazıp online olan ve size yardımcı olabilecek arkdaşlardan cevap beklemek.

Evet, bu kadar basit ve net bir mantık üzerine kuruldu bu grup.