grubu kurdun diye patronluğunu yapmanın manası yok hocam kurduysan kurdun. ekleyenlerde istediği gibi konuşur ister geyik yapar ister bilgi paylaşımı bence sizin düşünceniz baştan aşşağıya yanlış şimdi bende bir grup açarım herkez ekler hiç bir yasak vs olmaz o zaman o grupta kaç kişi olur ?