• 06-08-2009, 02:39:42
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Ekledm
  • 06-08-2009, 02:40:16
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ekledim
  • 06-08-2009, 02:41:32
    #12
    ekledik bakalım .
  • 06-08-2009, 02:42:42
    #13
    Tanışma faslına gerek yok arkadaşlar. Sorunuz ve ya sorununuz oldugunda sorun, bilen biri/birileri tarafından cevap verilsin.

    Yoksa 50 kişi olunca gruba yeni katılan arkadasla tanısma faslı bir hayli uzun olur degil mi?
  • 06-08-2009, 02:45:01
    #14
    Üyeliği durduruldu
    GORGO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tanışma faslına gerek yok arkadaşlar. Sorunuz ve ya sorununuz oldugunda sorun, bilen biri/birileri tarafından cevap verilsin.
    Yoksa 50 kişi olunca gruba yeni katılan arkadasla tanısma faslı bir hayli uzun olur degil mi?
    Grubu kurdun diye artislik yapmana da gerek yok


    İsteyen istediği gibi davranır.. (küfür vs hariç)
  • 06-08-2009, 02:46:36
    #15
    ups! o nasıl düşünce.

    artistlik yapmak bana çok uzak bir terim.

    ben sadece en kısa sürede ve en verimli kullanım için öyle bir düşünceyi savundum.
  • 06-08-2009, 02:47:18
    #16
    was
    Üyeliği durduruldu
    Msn gruplarda açık vardı dikkatli olun
  • 06-08-2009, 02:48:04
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Bu kadarsınız işte düşünce söyleyince gruptan kovmak

    Bence önce insan olup insanların düşüncelerini bir gözden geçirin.. Direkt kovmak artislikten başka birşey değildir
  • 06-08-2009, 02:50:16
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Geyik yapmak yasak ? Reklam yasak diye gruptan atıyor Ne grup ama değilmi

    ThreeG katılıyorum desem ?