R10.net 7/24 açık online MSN grubu - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10.net 7/24 açık online MSN grubu
35
●
2.058
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10.net 7/24 açık online MSN grubu
1
2
3
4
06-08-2009, 02:39:42
#10
ThreeG
Üyeliği durduruldu
Ekledm
06-08-2009, 02:40:16
#11
demreli
Üyeliği durduruldu
ekledim
06-08-2009, 02:41:32
#12
Tasarimkaynak
ekledik bakalım .
06-08-2009, 02:42:42
#13
GORGO
Tanışma faslına gerek yok arkadaşlar. Sorunuz ve ya sorununuz oldugunda sorun, bilen biri/birileri tarafından cevap verilsin.
Yoksa 50 kişi olunca gruba yeni katılan arkadasla tanısma faslı bir hayli uzun olur degil mi?
06-08-2009, 02:45:01
#14
ThreeG
Üyeliği durduruldu
GORGO adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tanışma faslına gerek yok arkadaşlar. Sorunuz ve ya sorununuz oldugunda sorun, bilen biri/birileri tarafından cevap verilsin.
Yoksa 50 kişi olunca gruba yeni katılan arkadasla tanısma faslı bir hayli uzun olur degil mi?
Grubu kurdun diye artislik yapmana da gerek yok
İsteyen istediği gibi davranır.. (küfür vs hariç)
06-08-2009, 02:46:36
#15
GORGO
ups! o nasıl düşünce.
artistlik yapmak bana çok uzak bir terim.
ben sadece en kısa sürede ve en verimli kullanım için öyle bir düşünceyi savundum.
06-08-2009, 02:47:18
#16
was
Üyeliği durduruldu
Msn gruplarda açık vardı dikkatli olun
06-08-2009, 02:48:04
#17
ThreeG
Üyeliği durduruldu
Bu kadarsınız işte düşünce söyleyince gruptan kovmak
Bence önce insan olup insanların düşüncelerini bir gözden geçirin.. Direkt kovmak artislikten başka birşey değildir
06-08-2009, 02:50:16
#18
zambak
Üyeliği durduruldu
Geyik yapmak yasak ? Reklam yasak diye gruptan atıyor
Ne grup ama değilmi
ThreeG
katılıyorum desem ?
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler