GORGO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tanışma faslına gerek yok arkadaşlar. Sorunuz ve ya sorununuz oldugunda sorun, bilen biri/birileri tarafından cevap verilsin.
Yoksa 50 kişi olunca gruba yeni katılan arkadasla tanısma faslı bir hayli uzun olur degil mi?
Grubu kurdun diye artislik yapmana da gerek yok


İsteyen istediği gibi davranır.. (küfür vs hariç)