• 06-08-2009, 03:55:18
    #28
    Üyeliği durduruldu
    zambak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kapa herkes benımkınde gel senıde yonetıcı yaparız
    yöneticiye gerek yok herkez kafasına göre takılsın bekleyin bir konu açıyom
  • 06-08-2009, 13:46:22
    #29
    Ne garip zihniyetiniz var, anlamak çok zor!
  • 06-08-2009, 13:51:01
    #30
    katıldım bende.
  • 19-08-2009, 18:30:03
    #31
    Katılanlar çok memnun herkesi gruba davet ediyoruz arkadaşlar güzel paylaşımlar oluyor
  • 19-08-2009, 18:31:09
    #32
    Üyeliği durduruldu
    ekledım bılem
  • 19-08-2009, 18:34:21
    #33
    ekledik destek süper
  • 19-08-2009, 18:35:07
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Ekledim bakalım
  • 19-08-2009, 18:44:02
    #35
    Üyeliği durduruldu
    ekledim çok güzel bişey
  • 19-08-2009, 20:06:28
    #36
    Katılan memnun katılmayan pişman Katılmayan r10 üyesi kalmasın :P gemi kalkıyor