Tanışma faslına gerek yok arkadaşlar. Sorunuz ve ya sorununuz oldugunda sorun, bilen biri/birileri tarafından cevap verilsin.

Yoksa 50 kişi olunca gruba yeni katılan arkadasla tanısma faslı bir hayli uzun olur degil mi?