Konu
R10.net 7/24 açık online MSN grubu
06-08-2009, 02:42:42
#13
GORGO
Tanışma faslına gerek yok arkadaşlar. Sorunuz ve ya sorununuz oldugunda sorun, bilen biri/birileri tarafından cevap verilsin.
Yoksa 50 kişi olunca gruba yeni katılan arkadasla tanısma faslı bir hayli uzun olur degil mi?