GORGO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1) Gereksiz konuşmak
2) Geyik yapmak
bu grubu
nie kurdun o zaman
zaten gün boyu çalışıyorz
geyik yapmak suç mu
Böyle diyen bir kişinin grupta yeri yok.
Amaç; bilgili kişilerin soru ve sorunlarını aralarında hızlı bir şekilde paylaşacağı bir ortam oluşturmak. Yoksa forum ne güne duruyor dimi
Zaten sorunu olan forumda soruyor

Kendine forumda yer edinmek mi istiyorsun böyle yaparak anlamıyorum ki..