• 24-10-2024, 09:06:03
    #1
    Sabah işe giderken eşimi de bırakmak istedim. Biraz trafik olunca anlık yetişmek için emniyet şeridine girdim. 10mt ilerledikten sonra trafik polisini gördüm. Hemen çıkmaya çalıştım. O sırada fotograf çekti. Daha sonra durdurdu ve neden emniyet şeridinden gittiniz öğrenebilir miyim dedi. Eşim sağlık çalışanı onu işe yetiştirmeye çalışıyorum acelem vardı anlık girdim kusura bakmayın dedim. Daha sonra tekrar telefonla fotograf çekip tamam gidebilirsiniz devam et dedi. Herhangi bir şey demedi, acaba yazdı mı?
  • 24-10-2024, 09:07:25
    #2
    .best ONE 🏆
    Evet yazmış
  • 24-10-2024, 09:08:47
    #3
    Hocam kusura bakmayın ama yazmayıp da ne yapacaktı
  • 24-10-2024, 09:09:15
    #4
    kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet yazmış
    Tutanak falan imzalatmadan yazabilir mi? Cezai işlem uygulandı plakanıza falanda demedi.
  • 24-10-2024, 09:09:52
    #5
    .best ONE 🏆
    kutsalkuti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tutanak falan imzalatmadan yazabilir mi? Cezai işlem uygulandı plakanıza falanda demedi.
    Fotoğrafı anı olarak mı çekti sizce ? 3-4 kere.
  • 24-10-2024, 09:11:40
    #6
    Yazmış
  • 24-10-2024, 09:12:00
    #7
    kutsalkuti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabah işe giderken eşimi de bırakmak istedim. Biraz trafik olunca anlık yetişmek için emniyet şeridine girdim. 10mt ilerledikten sonra trafik polisini gördüm. Hemen çıkmaya çalıştım. O sırada fotograf çekti. Daha sonra durdurdu ve neden emniyet şeridinden gittiniz öğrenebilir miyim dedi. Eşim sağlık çalışanı onu işe yetiştirmeye çalışıyorum acelem vardı anlık girdim kusura bakmayın dedim. Daha sonra tekrar telefonla fotograf çekip tamam gidebilirsiniz devam et dedi. Herhangi bir şey demedi, acaba yazdı mı?
    Hocam, lütfen yanlış anlamayın ama trafikte beklemek durumundayız ve bu durumdan oldukça rahatsızız. Biz de eşek değiliz; sonuçta hepimizin hayatında yetişmemiz gereken yerler, önemli randevular ve acil işler var. Umuyorum ki, gerekli önlemleri alarak bu tür durumlarla ilgili bir ceza almışsınızdır. Çünkü biz de insanız ve adil bir muamele bekliyoruz.
  • 24-10-2024, 09:15:48
    #8
    mrsypk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam, lütfen yanlış anlamayın ama trafikte beklemek durumundayız ve bu durumdan oldukça rahatsızız. Biz de eşek değiliz; sonuçta hepimizin hayatında yetişmemiz gereken yerler, önemli randevular ve acil işler var. Umuyorum ki, gerekli önlemleri alarak bu tür durumlarla ilgili bir ceza almışsınızdır. Çünkü biz de insanız ve adil bir muamele bekliyoruz.
    Ben zaten bu durumu normalleştirmiyorum. Evet hatalıyım kabul ediyorum. Zaten e-devlete yansımadığı için merak ettim. Belkide 1-2 saat içinde yansımıyordur. Bizlerde trafikte beklediğimiz günlerde emniyet şeridinden çakarlı araçlar sürüsüne bereket vızır vızır gidiyor. Hepimiz adil bir muamele bekliyoruz. Madem öyle ayda yılda bir haberlerde göstermek maksatlı çakarlı çevirmesi yapmasınlar. Her gün çevirsinler, cezai işlem uygulasınlar.
  • 24-10-2024, 09:15:57
    #9
    6.440₺ cezanızı en geç yarına kadar e-devlet'ten görebilirsiniz hocam