kutsalkuti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sabah işe giderken eşimi de bırakmak istedim. Biraz trafik olunca anlık yetişmek için emniyet şeridine girdim. 10mt ilerledikten sonra trafik polisini gördüm. Hemen çıkmaya çalıştım. O sırada fotograf çekti. Daha sonra durdurdu ve neden emniyet şeridinden gittiniz öğrenebilir miyim dedi. Eşim sağlık çalışanı onu işe yetiştirmeye çalışıyorum acelem vardı anlık girdim kusura bakmayın dedim. Daha sonra tekrar telefonla fotograf çekip tamam gidebilirsiniz devam et dedi. Herhangi bir şey demedi, acaba yazdı mı?
Hocam, lütfen yanlış anlamayın ama trafikte beklemek durumundayız ve bu durumdan oldukça rahatsızız. Biz de eşek değiliz; sonuçta hepimizin hayatında yetişmemiz gereken yerler, önemli randevular ve acil işler var. Umuyorum ki, gerekli önlemleri alarak bu tür durumlarla ilgili bir ceza almışsınızdır. Çünkü biz de insanız ve adil bir muamele bekliyoruz.