Sabah işe giderken eşimi de bırakmak istedim. Biraz trafik olunca anlık yetişmek için emniyet şeridine girdim. 10mt ilerledikten sonra trafik polisini gördüm. Hemen çıkmaya çalıştım. O sırada fotograf çekti. Daha sonra durdurdu ve neden emniyet şeridinden gittiniz öğrenebilir miyim dedi. Eşim sağlık çalışanı onu işe yetiştirmeye çalışıyorum acelem vardı anlık girdim kusura bakmayın dedim. Daha sonra tekrar telefonla fotograf çekip tamam gidebilirsiniz devam et dedi. Herhangi bir şey demedi, acaba yazdı mı?