• 24-10-2024, 20:37:32
    #19
    her işine geç kalan emniyet şeridine mi girecek? umarım ceza yazılmıştır.
  • 13-11-2024, 00:47:01
    #20
    hocam yazılmış mı ceza ? edevletten bakın inş yazılmamıştır .
  • 13-11-2024, 09:36:22
    #21
    Trustee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yazılmış mı ceza ? edevletten bakın inş yazılmamıştır .
    Yazıldı hocam. %25 indirimli ödedim bile.
  • 13-11-2024, 09:38:29
    #22
    Üyeliği durduruldu
    kaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fotoğrafı anı olarak mı çekti sizce ? 3-4 kere.

  • 13-11-2024, 09:53:55
    #23
    Yazmışlar sana ama bazen de blöf yapıyorlar geçen gidiyorum kask yok evin bir alt sokağındayım.
    Arkadan anons çekiyor mahalleliye duyurarak kask nerde tak onu yoksa ceza yazacam dedi.
    Bende kask yok yanımda dedim sen bilirsin dedi ama ceza yazmadı
  • 13-11-2024, 09:57:50
    #24
    kutsalkuti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazıldı hocam. %25 indirimli ödedim bile.
    Geçmiş olsun hocam, böyle durumlarda ben hemen faize para koyup gelen parayla ödüyorum cebimden çıkmamış gibi oluyor.

    Keşke kurallar herkese uygulansa, vatandaşa ayrı diğer güruha muaf tutulmasa. Böyle olunca toplumda güven ve adalet duygusu azalır. welcome to turkey !