Yazıldı hocam. %25 indirimli ödedim bile.
Geçmiş olsun hocam, böyle durumlarda ben hemen faize para koyup gelen parayla ödüyorum cebimden çıkmamış gibi oluyor.
Keşke kurallar herkese uygulansa, vatandaşa ayrı diğer güruha muaf tutulmasa. Böyle olunca toplumda güven ve adalet duygusu azalır. welcome to turkey !