Hocam %90 cezayı yazdı. Bu arada sizi durdurup sorması aslında iyi bir şey, eğer geçerli bir bahaneniz olsaydı sağlık problemi vb. gibi polisin insiyatifinde yazmayabilirdi. Birkaç güne E-devletten kontrol edebilirsiniz.
Yazılan fahri cezalar aynı saniye içinde e-devlet'e yansır.. Mevcut cezanızı ilk müsaitlikte düzenleyecektir. Belki de bir fırsat unutacaktır. Daha düşmediyse ceza şansınız hala var.
Havalimanında yola park etmiştim. Tam arabayı çekeceklerken geldim ve çekmediler. Sana ceza yazmıyorum, iyi günler demişti. Ceza geldi. Fıkra bu kadar.