• 24-10-2024, 09:20:21
    #10
    2 gün sonra mesaj gelir hocam e-teblig
  • 24-10-2024, 09:21:34
    #11
    Bu ara para lazım affetmiyorlar ya
  • 24-10-2024, 09:25:58
    #12
    Kişisel Rütbe
    Bence trafik polisi hayranınız Şaka bir yana geçmiş olsun.
  • 24-10-2024, 09:26:52
    #13
    72 saat içinde e-devlet'e düşmezse yazmamıştır ama %99.99 yazmış.
  • 24-10-2024, 09:34:17
    #14
    Yazmıştır , belge olarak itiraz ederseniz bu fotoğrafları size sunmak için çekiyorlar
  • 24-10-2024, 09:42:38
    #15
    Fotoğraf çektiyse yazmış olma ihtimali çok yüksek.
  • 24-10-2024, 13:06:55
    #16
    FHO
    E-Commerce & Dropshipping
    Hocam %90 cezayı yazdı. Bu arada sizi durdurup sorması aslında iyi bir şey, eğer geçerli bir bahaneniz olsaydı sağlık problemi vb. gibi polisin insiyatifinde yazmayabilirdi. Birkaç güne E-devletten kontrol edebilirsiniz.
  • 24-10-2024, 14:00:43
    #17
    Yazılan fahri cezalar aynı saniye içinde e-devlet'e yansır.. Mevcut cezanızı ilk müsaitlikte düzenleyecektir. Belki de bir fırsat unutacaktır. Daha düşmediyse ceza şansınız hala var.
  • 24-10-2024, 17:52:40
    #18
    Havalimanında yola park etmiştim. Tam arabayı çekeceklerken geldim ve çekmediler. Sana ceza yazmıyorum, iyi günler demişti. Ceza geldi. Fıkra bu kadar.